Så ta’r jeg sørme på Højskole !

Må se det i øjnene… får slet ikke lavet så meget raku som jeg gerne ville. Er nu også i bund med hvad jeg kan udstille… så det står skidt til. Så nu tager jeg konsekvensen og river en uge ud af kalenderen til 100% fokus på at få produceret noget. Lyder lidt voldsomt med “Producere”, men jeg har så mange skitser og ideer der bare skal ud, så der er nok at gå igang med. Jeg har meldt mig til et kursus på Silkeborg Højskole til Juli for simpelthen at komme væk, og ikke blive “forstyrret” af andre daglige gøremål. Jeg håber at jeg har mulighed for at bruge deres værksted i døgndrift den uge 🙂 Jeg glæder mig !

Skriv et svar

