Følg RAKU-keramik på Facebook, Instagram og den nye shop

Det er ved at være noget tid siden at jeg har opdateret hjemmesiden. Ikke fordi at der ikke er sket noget nyt, men fordi at mit fokus har ligget andre steder.

http://www.raku-keramik.dk hjemmesiden er mit arkiv. Det er her hvor du og jeg blandt andet kan se opskrifter på glasur og tegninger/fotos af ovne. Det er informationer man altid kan have brug for.

raku kop lars bøgner

raku kop Lars Bøgner

Vil du omvendt gerne se hvad der sker af helt nye ting, enten indenfor teknikker eller nye produktioner, så kan du med fordel gå på min facebook gruppe, hvor vi er oppe over 1500 medlemmer bosiddende i Danmark der deler vores passion for raku.

Vil du se mine nyeste kreationer vil jeg anbefale dig at gå på instagram.com/rakukeramik hvor jeg løbende poster.

Skulle du falde for mine ting og tænke at den vase/skål må du bare eje, så gå på min shop http://rakukeramik.etsy.com eller skriv direkte til mig. Og husk at jeg sender mine ting til dig fragtfrit ligegyldigt hvor i verden du befinder dig.

Med varme hilsener,

Lars

Skriv en kommentar